2014. február 24., hétfő

Kerámiaműhely - festés, takarítás, kerámia foglalkozás

A kis ház hatalmas udvarral. Minden régi, az ajtókról pereg a festék, a padló kissé szúette, az ablakokon régi rézkilincs és az óriási udvar az elosztó fakerítéssel, hatalmas öreg gyümölcsfákkal, azonnal beleszerettem. Más a munkát látta volna benne (most már én is látom), de éreztem, hogy ez lesz a jó. A kandalló feltette az i-re a pontot, nem volt visszaút.

Ezt a házat az Isten is arra teremtette, hogy a kis meleg szobában a régi asztaloknál agyagozzunk.  Nyáron kint az udvaron az árnyékot adó fák alatt hűsüljönk és kerámiázzunk. Kell ennél jobb hely a kerámia foglalkozáshoz?

Muszáj kifesteni, a szobával kezdtem. Valki sajnos már egyszer lefestette valamilyen diszperziós festékkel, így én is azt használtam. A ház többi része (fürdő, konyha spájz) meszelt, azokat én is úgy festem majd.
A szoba kész, jöhet a többi rész és persze a berendezkedés.

A ház


Az udvar (a kerítés mögött egy hatalmas terület van szőlővel, akácossal)



Az egyik szenteltvíztartóm éppen illik a nyílászárókhoz...



Az előtér


Ilyen volt a szoba



Az első ecsetnyomok




A plafon összes hajszálrepedését ecsettel végigkentem, hogy a henger ne szedje le a régi festékréteget. Mit mondjak, elfáradtam.



Kész az első réteg





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése