2014. február 28., péntek

A padlás kincsei

Most egyenlőre minden időmet a felújítás tölti ki, a szoba kész, de a fürdőt, konyhát még át kell festenem.
Ma gyönyörű napos idő volt. Le is fotóztam a bejárattól a verandát és a kiskaput. 



Aztán az öreg asztalt, amit egy barátnőm hozott. Le fogom festeni, de nincs kedvem eltüntetni róla a félig kopott festéket. Nem lustaság, nekem így tetszik.  Majd megcsiszolom és átlátszó lakkal lelakkozom. 


Illik az ajtóhoz, igazi verandára való teázós, kávézós asztalka.


De most meséljek a padlásról. Az asztalka mögötti egyik ajtó a padlásfeljáró. Nem akartam kutatni, vagyis dehogynem. Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne menjek fel.  Találtam ott egy gyertyatartót és egy fatárolót, volt ott más is, de ezt lehoztam. Nem egy nagy érték, ez biza nem kovácsolt vas, hanem hajlított köracél, de sebaj, jól fog kinézni a kis kandalló mellett és a tulajt se zavarja, ha lefestem ezeket a rozsdás cuccokat. 
Lemostam a gyertyatartót és a kis fatárolót, megszáradtak és már kentem is. Gyorsan kész lett, estére már a szobában volt mindkettő.



Itt már festve


Itt már bent száradnak


És végül a helyükre kerültek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése